Toimitusehdot

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 - 4 arkipäivää. Tilaustuotteilla, jotka valmistetaan Hanxin omalla tehtaalla toimitusaika on noin 2-3viikkoa. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Hanxin asiakaspalveluun joko sähköpostitse kauppa@hanx.fi tai puhelimitse 0400-699351 (ma-pe 8.30-17)

4. Hanx ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Hanx verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Hanx-verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

 

Tarkemmat toimitusehdot
 

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 4 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Tilaustuotteilla, jotka valmistetaan Hanxin omalla tehtaalla toimitusaika on noin 2-3 viikkoa. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.


2. Toimitustavat

- Nouto valitsemastasi Postista, hinta 9,50 €

Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi Postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen.

Postin lähetyksien kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiin kun lähetämme paketin.

- Nouto lähimmästä Matkahuollosta, hinta 5,90 €

- Nouto lähimmästä lähikaupasta tai R-kioskista, hinta 5,90 €

Nouda pakettisi Matkahuoltojen lisäksi minkä tahansa K-marketista, Siwa-, Valintatalo- tai Euromarket-myymälästä tai R-kioskista. Tiheä myymäläverkosto ja myymälöiden pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun itselle parhaiten sopii. Kun paketti on noudettavissa määräasemalta, saatte ilmoituksen tekstiviestinä.

- Toimitus suoraan kotiovellesi, hinta 12,90 €

Matkahuolto tuo paketin asiakkaan kotiovelle. Jakelu sovitaan asiakkaan kanssa puhelimitse.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä.


3. Maksutavat

Paytrail: Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Collector lasku, Collector erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia!

Collector Lasku/Osamaksu

Collector Bank AB tarjoaa mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla verkkokaupasta tekemäsi ostokset. Kun valitset ostotapahtuman yhteydessä Collector Lasku/Osamaksu -maksutavan, voit hakea ostosummaa vastaavaa laskuluottoa enintään 5 000 euroon saakka. Saat luottopäätöksen tiedoksi sen jälkeen, kun olet vahvistanut oston kauppiaan verkkosivuilla.

Collector Bankin hyväksyttyä luottohakemuksesi sinun ei tarvitse maksaa mitään ostosummasta saman kuukauden aikana. Collector Bank lähettää laskun postitse ostotapahtumasta seuraavan kuukauden aikana ja lasku erääntyy maksettavaksi vasta kyseisen kuukauden viimeinen päivä. Laskuun lisätään laskutusmaksu 2,95 euroa mutta luottokorkoa ei peritä ostopäivän ja laskun eräpäivän väliseltä ajalta.

Saatuasi laskun voit valita, maksatko laskussa mainitun kokonaissumman kerralla vai enintään 36 kuukauden osamaksuerissä (kuitenkin vähintään 10 euroa kuukaudessa) solmimalla Collector Bankin kanssa tililuottoa koskevan sopimuksen. Jotta voit maksaa laskun osamaksuerissä, sinun tulee maksaa laskussa mainittu vähimmäissumma tai sitä suurempi osuus kokonaissummasta sekä lähettää Collector Bankille allekirjoitettu luottosopimus laskun eräpäivään mennessä.

Voit lähettää luottosopimuksen joko kirjepostina (Box 11 914, 404 39 Göteborg, Ruotsi) tai skannattuna sähköpostitse (contactcenter@collectorbank.fi). Luottosopimus sekä yleiset ehdot ja vakimuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (SECCI) ovat saatavilla Collector Bankin Omat Sivut -portaalissa (https://oma.collector.fi).

Mikäli solmit tililuottoa koskevan sopimuksen ja suoritat saatavan osamaksuerissä, osamaksun laskut lähetetään sinulle kuukausittain ja eräpäivä on aina kuukauden viimeinen päivä. Jokaiseen laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 euroa kuukaudessa sekä 1,6 % kuukausikorko, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Sekä laskun että osamaksun osalta myöhästyneistä ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu kutakin maksumuistutusta kohden sekä kuukausikorko 1,6 % viivästyneeltä ajalta.

Voit peruuttaa tililuottosopimuksen 14 päivän kuluessa luottosopimuksen tekemisestä. Ilmoitus tililuottosopimuksen peruuttamisesta tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen contactcenter@collectorbank.fi tai puhelimitse numeroon 09 3158 9947. Käyttäessäsi peruutusoikeutta sinun tulee maksaa 30 päivän sisällä takaisin koko luottomäärä sekä takaisinmaksupäivään saakka kertynyt luottokorko.

Kaikki 20 vuotta täyttäneet Suomessa vakituisesti asuvat henkilöt voivat hakea luottoa Collector Lasku/Osamaksu -maksutavalla. Collector Bank tarkastaa luotonhakijan luottotiedot ennen luoton myöntämistä.

Luoton myöntäjä on Collector Bank AB (ruotsalainen y-tunnus 556597-0513 ja osoite Box 11914, 404 39 Göteborg, Ruotsi). Yleisen palvelukuvauksen Collector Bankin laskulla maksamisesta löydät seuraavasta linkistä: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/

Luottoesimerkki, osamaksu: 1 000 euron luottomäärä ja 12 kuukauden luottoaika

Tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, osamaksun nimellinen vuosikorko 19,2 %, kuukausierän vähimmäissuuruus 85 € - 99 €, kuluttajansuojalain mukainen todellinen vuosikorko 21 %, luoton kustannukset 104 € ja luottohinta 1104 €.


4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen kauppa@hanx.fi tai puhelimitse numeroon 0400-699 351 (ma- pe 8.30 - 17.00).

Pyydämme ilmoituksessanne ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

Kun palautat tuotteen, muista täyttää paketin mukana tullut palautuslomake ja palauta se tuotteen mukana. Muista merkitä myös tilinumerosi!

Verkkopankissa maksetuista tuotteista palautamme rahat pankkitilillesi. Muista lisätä palautuslomakkeeseen tilinumerosi. Maksun suoritus tilille kestää noin 14vrk. Muista tarkistaa palautussumma tiliotteeltasi.

Luottokortilla maksetuista tuotteista palautus hyvitetään luottokorttitilillesi. Muista tarkistaa hyvitys tiliotteestasi.

Collector -laskulla/ osamaksulla maksetuista tuotteista asiakaspalvelumme poistaa palautetun tuotteen summan laskulta / osamaksulaskulta

Hyvitämme vain tuotteiden osuuden.

5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: kauppa@hanx.fi tai soittamaan 0400-699 351.

 

6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen kauppa@hanx.fi tai soittamaan 0400-699 351. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Hanx verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

 

7. Yhteystiedot

Hanx Suomi Oy
Oravikoskentie 3
71470 Oravikoski

puh. 017-5544205, 0400-699 351

sähköposti: kauppa@hanx.fi